طرز تهیه کرن بری

کرن بری قرمز یاقوت کبود اغلب در میزهای تعطیلات ظاهر می شود ، اما میوه ای سالم و خوشبو برای هر زمان از سال است. زغال اخته منبع خوبی از ویتامین C را تأمین می کند و میوه ها حاوی آنتی اکسیدان هستند که به جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کنند. بر خلاف انواع توت ها ، زغال اخته تارت تازه یا خام سرو نمی شود. در عوض ، این ابتدا پخته شده است تا به خستگی و تسکین آن کمک کند. پس از پختن توت ها توت ها را درون سس یا ژله پوره کنید یا در آب میوه های خود آنها را کاملا سرو کنید.

مرحله 1

توت ها را در آب سرد بشویید. از هرگونه مواد نرم ، چروکیده یا آسیب دیده به هر طریقی دور بریزید.
گام 2

1 فنجان آب را با یک فنجان آب پرتقال در یک قابلمه مخلوط کنید. مخلوط و جوش بیار.
مرحله 3

شکر را در آب جوش حل کنید. زغال اخته ها را به آب شکر اضافه کنید.
مرحله 4

زغال اخته ها را به مدت تقریبی 10 دقیقه بجوشانید ، گاهی اوقات هم بزنید تا در ته دیگ نچیند. زغال اخته ها هنگامی شروع می شوند که پوست آنها پوسته می شود و آب قند شروع به غلیظ شدن می کند.
مرحله 5

زغال اخته را درون یک کاسه نگهدارنده یا مواد غذایی بریزید. به آنها اجازه دهید قبل از سرو یا ذخیره ، در دمای اتاق خنک شوند. همانطور که خنک می شود ، سس ها را در اطراف انواع توت ها ژل می کنید.
چیزهایی که شما نیاز دارید

    ماهی تابه

    1 فنجان آب

    1/2 فنجان آب پرتقال

    1 1/2 فنجان شکر

    4 فنجان زغال اخته

    قاشق

    کاسه

نکته

اگر ژله زغال اخته را بدون توت های سوراخ ترجیح می دهید ، توت ها را بعد از پخت و پز خرد کنید در حالی که هنوز داغ است. ژله را در یک کیسه غربال یا ژله آغشته کنید تا خمیر زغال اخته را از بین ببرید.

در آشپزی خود از زغال اخته تازه یا یخ زده استفاده کنید.

کرن بری قطعاً چیزی است که شما می خواهید بیشتر از آن بخورید.
خواص کرن بری
آنها یکی از این "غذاهای فوق العاده" هستند که حاوی آنتی اکسیدان و ضد التهاب زیادی هستند و این یک جرم غذایی است که فقط منتظر خوردن شکرگذاری برای خوردن آنها - و به خصوص در کنسرو "سس زغال اخته" باشید.

البته آن غذای جانبی ژله ای برای بسیاری از مردم به معنی کرن بری است. اما کنسرو زغال اخته کنسرو شده ، "مگر اینکه ارگانیک باشد ، به طور معمول حاوی شربت ذرت فروکتوز زیاد است. بنابراین در اینجا ما یک غذای بهداشتی شگفت انگیز داریم که به شکلی سروکار دارد که با یک ماده کاملاً ناسالم آراسته شده است.

اما روشهای مختلفی برای به دست آوردن بیشترین استفاده از زغال اخته "واقعی" وجود دارد (و به دنبال آن کیسه ای از انواع توت ها می گویند):

    مقداری انواع توت خرد شده را به پنکیک یا خمیر وافل خود اضافه کنید (زغال اخته بهترین استفاده از یک پردازنده مواد غذایی است).
    چند توت کامل را داخل یک اسموتی میوه بریزید. بله ، ترش وجود دارد. اما اگر شما یک اسموتی با عسل یا یک میوه شیرین درست می کنید ، طعم ترش را متعادل می کند.
    مقداری زغال اخته خرد شده را به مواد غذایی بوقلمون اضافه کنید.
    هر نوع دستور شیرینی با برخی از زغال اخته های خرد شده در آن حتی خوشمزه تر خواهد بود. فقط توجه داشته باشید که انواع توت ها رطوبت زیادی دارند ، بنابراین ممکن است نیاز به کاهش مایعات موجود در دستور العمل داشته باشید.
    مقداری زغال اخته خرد شده را در یک ماریناد ماهی مخلوط کرده و هنگام پختن ماهی آنها را در آن قرار دهید. طعم ترش - مانند آب لیمو - هر غذای ماهی را که از آنها استفاده کرده ام تعریف می کند.
    نمکی از زغال اخته خرد شده به خوبی به عنوان یک سالاد در می آید.
    تعدادی از انواع توت ها را هنگام پخت و پز به آن اضافه کنید. اگر از بلغور جو دوسر فوری استفاده می کنید ، کافی است یک قاشق غذاخوری خرد شده اضافه کنید.
    با خوشحالی خام خود را بسازید. یک کیسه از زغال اخته های کامل و یک پرتقال پوست کنده شده (اگر پرتقالی ارگانیک باشد می توانید پوست آن را در آن قرار دهید - فقط مطمئن شوید که به خوبی شسته شده است) را در یک پردازنده مواد غذایی قرار داده و مخلوط کنید تا توت ها خرد شوند. به یک کاسه انتقال داده و یک فنجان قند اضافه کنید. حداقل یک ساعت خوب مخلوط کرده و سرد کنید.
    مقداری زغال اخته خرد شده را به یک دستور پخته سیب اضافه کنید.
    و آخر ، سس زغال اخته خود را درست کنید. دستور تهیه کیسه های انواع توت ها را می یابید. اگر استفاده از تمام آن قند برای شما مناسب نیست ، استویا شیرین کننده ای عالی برای زغال اخته ها ایجاد می کند ، زیرا از چاشنی آن ، غذای شیرین آن را کم می کند. روی حرارت کم بپزید تا توت ها پاپ شوند. و اگر سس شما خیلی "سس" به نظر می رسد نگران نباشید. با خنک شدن ضخیم تر می شود.

همچنین به نظر می رسد هر نوع دستور العمل با گردو به خصوص با زغال اخته سازگار است. و وقتی از این انواع توت های شگفت انگیز به شکل کامل استفاده می کنید ، بیشترین مقدار ترکیبات سالم آنها را دریافت خواهید کرد.