آیا می توانید کرن بری تازه را بدون پختن آنها بخورید؟
در حالی که ما اغلب کرن بری را به عنوان ماده ای در سس زغال اخته یا کالاهای پخته شده پاییز و زمستان فکر می کنیم ، در واقع می توانید کرن بری تازه و خام میل کنید. زغال اخته مزایای سلامتی زیادی دارد ، از جمله غلظت بالای آنتی اکسیدان ها.
کاسه پر از کرن بری
کرن بری تازه و خام می تواند یک افزودنی خوشمزه برای انواع وعده های غذایی باشد.
اعتبار: Boris SV / Moment / GettyImages
نکته

زغال اخته های تازه و تازه حاوی بیشتر خواص تقویت کننده سلامتی آنها هستند ، اما هنگام مصرف در آن حالت کاملاً لکه دار هستند. سعی کنید از آنها برای طعم دادن غذاهایی مانند سالاد و خوشمزه استفاده کنید.

از زغال اخته خام در انواع غذاها استفاده کنید تا طعم ترش ، طعم تازه را به سالادها ، شلغم ها و سایر دستور العمل های زغال اخته اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: سنگهای قهوه ای بلغور جو دوسر
با زغال اخته خام آشنا شوید

طبق آمار دانشگاه ایالتی داکوتای جنوبی ، 60 درصد کل زغال اخته های مصرفی در ایالات متحده در ویسکانسین رشد می کنند. در طول پاییز ، کیسه های توت قرمز روشن در قفسه های فروشگاه ظاهر می شوند. گوشت داخلی توت کم رنگ است و حتی ممکن است بعضی مواقع زغال اخته های سفید موجود باشد.

در حالی که بیشتر ما برای پختن زغال اخته پخته شده استفاده می کنیم ، ترکیب توت های خام یا 100 درصد آب زغال اخته در رژیم غذایی شما یک روش ایده آل برای افزایش مصرف آنتی اکسیدان های ارزشمند است.

شما می توانید از زغال اخته خام برای اضافه کردن طعم ترش به طعم های تازه و سالادها استفاده کنید و یا آنها را شیرین کنید تا طعم ترش طبیعی آنها کم شود. با ترکیب زغال اخته های تازه ، سیب ، پرتقال و شکر ، یک غذای خوشمزه درست کنید.

در صورت دلخواه ، پنجه ، گراند مارییر یا شربت افرا اضافه کنید. در یک چرخ گوشت یا یک پردازنده مواد غذایی با هم پردازش کنید. با بوقلمون و یا حتی به عنوان پخش روی بیسکویت ، پنکیک یا اسکون سرو کنید.
آنها را شیرین کنید

زغال اخته خیلی غلیظ است که بیشتر مردم بخواهند آنها را از دست بگیرند ، اما می توانید آنها را شیرین کرده و از آنها به همراه سایر میوه ها در یک سالاد میوه استفاده کنید یا یک مشت کوچک را داخل یک اسموتی ملایم شیرین کنید.

زغال اخته ها را خرد کرده و به همراه شکر بریزید ، اگر ترجیح می دهید طعم شیرین تری را ترجیح دهید به مدت کوتاهی صاف کنید. برای داشتن یک صبحانه سالم سعی کنید زغال اخته های شیرین شده شیرین را به ماست ریخته و یا حتی مقداری از آن را بالای غلات صبحانه خود بریزید.

در گسترش و شلغمهای زغال اخته و یا استفاده از زغال اخته تازه شیرین شده در دستور العمل های زغال اخته خود آزمایش کنید. اگر ترجیح می دهید از شکر خودداری کنید ، انواع شیرینی توت ها را با شربت آگاو طبیعی ، استویا یا یک شیرین کننده مصنوعی امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه مقدار مناسب کرن بری خشک می تواند مزایای سلامتی زیادی را ارائه دهد
مزایای زغال اخته را بدانید
خواص کرن بری
زغال اخته های تازه و خام ، کلیه فیتوشیمیایی ها و خاصیت آنتی اکسیدانی خود را که فواید سلامتی برای انسان دارند حفظ می کند. با این حال ، براساس مقاله ای که در نوامبر 2013 توسط پیشرفت در تغذیه منتشر شده است ، پردازش زغال اخته به میوه یا آب میوه خشک میزان فیتوشیمیایی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

بسیاری ادعا کرده اند که زغال اخته ممکن است در برابر عفونت های دستگاه ادراری محافظت کند ، اما تحقیقات برای حمایت از این ادعا بی نتیجه است. زغال اخته همچنین خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارد. استفاده از زغال اخته خام در رژیم غذایی شما یکی از بهترین راه ها برای استفاده از تمام انواع توت های کوچک است.

با این حال ، محصولات زغال اخته مانند آب زغال اخته می توانند با داروهای خاصی تداخل داشته باشند. به عنوان مثال ، طبق کلینیک مایو ، افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند ، نباید آب زغال اخته بنوشند.