طرز تهیه آب کرن بری در خانه (فقط 4 ماده!)

هنگامی که کرن بری را فکر می کنید ، فکر می کنید شکرگذاری ، درست است؟

من هر سال سس زغال اخته درست می کنم ، زیرا من آن را دوست دارم و ... خوب ، انواع کنسرو شده نمی توانند به صورت خانگی لمس کنند.

بنابراین ، اندکی قبل از شکرگذاری ، چند کیسه زغال اخته خریداری کردم (می دانید در صورت کمبود زغال اخته).

و شوهر من ، که ظاهراً فکر می کرد من برای حدود 50 نفر سس زغال اخته درست می کنم ، چند کیسه نیز خریداری کرد. فقط ، نوع 2 پوند او بودند.

داستان کوتاه بلند ، بعد از 3 فنجانی که برای سس زغال اخته به من نیاز داشتم ، من با یک بار قهوه زنی زغال اخته مانده بودم!

بعضی از من درست در فریزر ریختم ، اما بیشتر آنها را به قصد تهیه چیزی از آنها بعد از شکرگذاری شکر کردم.

اما بیایید بعد از یک روز پرخوری و چند مورد باقیمانده ، چه کسی روبرو شود ، چه کسی به هر چیزی سنگین یا بیش از حد شیرین خوشحال است؟ من مطمئناً نبودم

سپس طلوع من شد. در مورد نوشیدنی ، مانند آب ، چطور؟

بله ، آب زغال اخته ... آب زغال اخته تازه خانگی! علاوه بر شربت این میوه شما میتوانید دمنوش کرن بری را هم خودتون درست کنید .

من اولین کسی خواهم بود که اعتراف کنم ، آب نمی نوشم.

به نظر من آب خریداری شده از فروشگاه وسیله ای برای چیزی جز قند و مواد مصنوعی نیست. در واقع مغذی نیست.

با این حال ، هنگامی که خود را درست می کنید ، هیچ یک از مواد غذایی را از دست نمی دهید ، طراوت را حفظ می کنید و کاملاً بر شیرینی کنترل می کنید. برد - برد!

بنابراین ، من ماندارین ، زغال اخته و آب را با هم مخلوط کردم. بگذارید فقط بگویم ، من آرزو کردم!

این دقیقاً همان چیزی بود که بعد از آن غذای سرشار از آن احتیاج داشتم: ترش ، طعم دهنده ، رضایت بخش و مغذی.

من تنها کسی نبودم که تحت تأثیر این آب زغال اخته خانگی خانگی قرار گرفتم. بچه های من به همان اندازه ذبح زده بودند!

من کمی عسل به آنها اضافه کردم زیرا من احمق نیستم ، در غیر این صورت اعتراضاتی صورت گرفته است. 😉

چرا در مقابل آب زغال اخته خریداری کنید

احتمال دارد اگر این مقاله را می خوانید ، علاقه دارید که آب زغال اخته را از ابتدا درست کنید ، زیرا می خواهید از افزودن قند ، کنسانتره سبزیجات ، رنگ آمیزی و موارد دیگر جلوگیری کنید.

حتی مواد به ظاهر سالم نیز برای داشتن پایداری در قفسه باید مقدار مشخصی از مواد افزودنی و مواد نگهدارنده داشته باشند.

خوشبختانه ، وقتی آب کرن بری خود را درست می کنید ، هر چیزی را که در آن وارد می شود ، کنترل می کنید - بخشی از دلایلی که من عاشق ساخت آن هستم.
آیا آب زغال اخته برای شما مفید است؟

در حالی که آب زغال اخته خوشمزه و خوشمزه است ، اما مغذی نیز هست.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که به طور مرتب نوشیدن آن را در نظر می گیریم. آب ذغال اخته…

    با آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها بارگذاری شده است
    می تواند در کاهش بیماری های قلبی عروقی نقش داشته باشد
    می تواند سلامت دهان را بهبود بخشد
    با آسیب های مربوط به سن مبارزه می کند
    فیبر بالایی دارد
    خواص ضد سرطان دارد
    از سلامت گوارش پشتیبانی می کند
    در برابر باکتری هایی که منجر به عفونت ادراری می شوند مفید است

چگونه آب زغال اخته درست می کنید؟

اگر هرگز آب زغال اخته را در خانه درست نکردید ، مطمئن باشید ، بسیار آسان است.

من دو روش زیر را نشان می دهم - با مخلوط کن و در اجاق گاز. من نسخه مخلوط کن را ترجیح می دهم ، زیرا من می توانم آن را فورا در اختیار داشته باشم ، اما اگر مخلوطی ندارید گزینه اجاق گاز عالی است.

برای تهیه آب زغال اخته ، اگر دوست دارید شیرین شود ، به زغال اخته تازه یا یخ زده ، آب خالص فیلتر شده ، آب پرتقال تازه (اختیاری) و عسل احتیاج دارید.

برای تهیه آب زغال اخته چه تجهیزات لازم دارید؟

برای روش مخلوط کن ، شما به مخلوط کن با قدرت بالا مانند ویتامینکس و یک غربال مش خوب (برای گرفتن همه خمیرها) یا پنیر (ترجیح من) نیاز دارید.

برای روش اجاق گاز فقط به یک غربال مش خوب نیاز دارید.

با پالپ زغال اخته چه باید کرد؟

اجازه ندهید خمیرها به هدر بروند! در عوض ، آن را به کلوچه یا نان برای طعم ترش و تغذیه اضافی اضافه کنید.

یا اگر واقعاً هیچ فایده ای برای آن ندارید ، آن را به سطل کمپوست خود اضافه کنید یا آن را به حیوانات بدهید.
بیایید وارد آشپزخانه شویم! طرز تهیه آب زغال اخته در خانه
دو لیوان آب زغال اخته خانگی به همراه پرتقال و زغال اخته تازه در پس زمینه
4.42 از 12 رای
چاپ
آب آلبالو خانگی

آب کرن بری خانگی خانگی ترش ، طعم دار ، رضایت بخش ، مغذی است ... و فقط به 4 ماده نیاز دارد. در اینجا نحوه تهیه آن به راحتی با مخلوط کن یا در اجاق گاز وجود دارد!
نوشیدنی دوره
غذاهای آمریکایی
زمان آماده سازی 10 دقیقه
وعده های 8 وعده ای
کالری 3 کیلو کالری
نویسنده آندره صابئین
عناصر

    2 فنجان زغال اخته تازه یا منجمد
    2 فنجان آب خالص
    1 1/2 قاشق غذاخوری آب لیمو یا آب پرتقال (اختیاری)
    1 عدد شیرین عسل خام یا شربت افرا ، استویا یا سایر شیرین کننده های مورد علاقه ، برای طعم دادن (اختیاری)

دستورالعمل ها

    زغال اخته و آب را در مخلوط کن قرار داده و به مدت 2 دقیقه روی حرارت زیاد مخلوط کنید.
    بررسی کنید که آیا قطعات جامد زغال اخته باقی مانده است ، و اگر وجود دارد ، دوباره مخلوط کنید تا ناپدید شوند.
    از طریق یک الک شبکه مشکی یا پنبه پارچه ای صاف کنید.
    در صورت تمایل ، آب لیمو یا آب پرتقال و شیرین کننده را هم بزنید. من ترجیح می دهم ناخواسته خود را فراموش نکنم ، اما ممکن است برای بعضی از این افراد خیلی ملموس باشد.
    این آب چند روز در یخچال نگه می دارد.